~Taujihad Srikandi~

Wahai Srikandi :-

" takhallikan dirimu dari terjerumus ke lembah noda serta sikap bermain-main dengan perjuangan.. tahallikan dirimu dengan sifat sebenar seorang wanita yang hidup dengan perjuangan, pengorbanan serta jihad dan kefahaman juga dambaan syahid "

Menyulam Sutera Cinta

Saturday, August 14, 2010

Jom Exercise di Hari Cuti ^_^..

Assalamualaikum...

Buat pengunjung blog ana..meh la exercise bersama..dah penat kuliah dan kerja2 luar selama beberapa hari ni apa salahnya kita relek kejap..jommmmm...al-aqlu salim fi jismi salim kan...(akal yg sihat bermula dari badan yang sihat ^_^)


Selamat Mencuba!!!

Ni ala taichi sikit la…
Sebagai intro dan warming up..

Tiru la macam ni…
Untuk melegakan bahu dan leher...

Wa... wa... aaa...

Gerak kekanan kemudian ke kiri...

Gerak ke kiri kemudian ke kanan...

Ikut je ler… Jangan terpusing kepala udah le...

Tepuk kuat kuat kat dahi...
Ni untuk hilang mengantuk...

Dah tu buat gerakan tangan dan badan…
Buat macam happy aje...

Kemudian goyang2 kaki dan badan sikit…
Buat macam takde masalah…

Buat secara agresif pula…
Jangan peduli apa orang lain kata...

Hilangkan semua stress…
Pusingkan kepala…

Tengok muka kat cermin...
Sambil goyang2... lawa tak?

Akhir sekali...
Buat joget kucing…


Alolo... comeynya dia^^...

Yang ni lak utk hilangkan stress..maklumlah bnyk sgt assignment n kerja lain kena buat..jadi kena relek dan tenangkan diri utk buat diri kembali bersemangat.. =p


MySpace
Stress ea??? Takpe2, jom kita rehat jap...


MySpace
Tarik nafas panjang2, pastu hembus... Fuu...


MySpace
Lepas tu, goyang2kan badan, gelek2 ...


MySpace
Tunduk, tegak, tunduk, tegak. Buat je, jgn byk songeh...


MySpace
Iyah2, pusing2 kedepan, kebelakang...


MySpace
Berlari setempat...


MySpace
Kemudian berjalan ala2 org kaya gitu...


MySpace
Pastu lakukan karate, korang karate je apa2...


MySpace
Waca... waca... wacaaaa...


MySpace
Tarik-tarik pipi tu bagi tembam sikit...


MySpace
Jeritlah kuat2, bosan sangat...


 
Hehe, last sekali, amik la al-quran dan baca..sebaik2 penawar..^^...


 p/s: heehe..maaf..merepek sket. ^_^

2 comments:

Anonymous said...

ya ampun...comel giler la su.....gelk2 tym bce tuh...

[kak kema...hhihi]

Asrar said...

kak kema:ehehe..merepek jer nih..xde keje kan..haha..